ÚCTA K STARŠÍM A MAMIČKÁM Projekt preventívnej ochrany majetku
spôsob: osvetová kampaň forma: plagáty podporené internetom a médiami
Stav: Mesto Bratislava a Dopravný podnik Bratislava zaznamenáva prejavy neúcty – zvyčajne mladými ľudmi. Neúcta znižuje komfort a bezpečie starších ľudí a mamičiek.
Riešenie: Vzhľadom na to, že často mladý neprejavujú úctu k starším a mamičkám, tak sme ich oslovili im blízkym spôsobom a to komixovou osvetou v MHD. Vzhľadom na spoločenské postavenie mesta Bratislava, DPB a cieľovú skupinu sme riešili kampaň v spolupráci s iFo Nadáciou mladých a DiDa ktoré sa špecializujú na oblasť prevencie mladých a majú so spoločnosťou Recar (dcéra DPB) dlhodobo dobré vzťahy.
Ďakujeme: DiDa, Dopravný podnik Bratislava, Recar, eBIT, Magistrát mesta Bratislava, Ministerstvo školstva, Grafosit design, Štefan Ondrišák, Pavol Horňák, Jozef Sabo, Viktor Csiba, Sebastian Kovačič a ďalší